13 Μαρ 2011

στικτογραφίες
















Georges Seurat - Circus Sideshow 

Απ' αρχής του ένα μονόκλαδο
να κρέμονται απάνω του οι νυχτερίδες
Ένα κομμάτι πέτρας ήταν αρκετό για να φυτρώνει
και να ξαναφυτρώνει ώσπου
να πιάσει ρίζα να σηκωθεί στον κόσμο
Ύστερα να ρίξει φύλλα
μα πού να χωρέσουν τόσοι γυμνοσάλιαγκες;

Έτσι αποφάσισε να γίνει τροχονόμος με την ελπίδα
ότι κάποιος πρωτάρης θα τον παρασύρει

*
Ψηλός
μαυριδερός
τραγιάσκα
κάθε τόσο έσκυβε και μάζευε αποτσίγαρα
τα πιο μεγάλα
τα αριστοκρατικά
με κοίταξε με ένα βλέμμα που έλεγε
νομίζεις
εγώ ανθρώπους μαζεύω
τα φιλιά και τις ανάσες τους

*
Ο πατέρας μου μετανάστης
ο θειoς μου μετανάστης
όλο το χωριό μετανάστευσε
λέω να κάτσω εδώ να τους περιμένω

*
Στο σπίτι μας είχαμε τρία δωμάτια
μέναμε στα δύο
το τρίτο πάντοτε άψογο
ήταν της υποδοχής
κανέναν δεν υποδεχτήκαμε
εκτός από τη μάνα μου

*
μη διαβάζεις τους μικρούς
άκου τους μεγάλους
είπε η μαϊμού και σανίδωσε το γκάζι

*
Αφού διαβάσεις το βιβλίο
προσπάθησε να το διαβάσεις ανάδρομα
ύστερα ανάστροφα
πάνε χρόνια που μας πήρε χαμπάρι ο Σένμπεργκ
και μας μούντζωσε

*
είσαι ο αγαπημένος μου νέος ποιητής
ψιθύρισε στ' αυτί
Είναι και ο Χρόνος
μουρμούρισα
δε μου διαβάζεις λίγο μπας και νυστάξω;

*
Όταν πεθάνω
παραγγείλτε μου μεγάλη κάσα
να χωρέσουν τα βιβλία που στρίμωξα στη βιβλιοθήκη
τάχα μου βιβλιόφιλος